Her er årets spillere sesongen 18/19

Postet av Atletklubben Av 1928 den 25. Mai 2019

Årets spiller blir tildelt den spilleren som ikke bare har utmerket seg på banen, men også sosialt med engasjement og god lagånd. Årets spiller er plinktoppfyllende, gir alltid full innsats på trening og kamper og bryr seg om sine lagkamerater.

Vi i AK28 er stolte over å ha så mange flotte spillere i klubben vår! 



Teller timer til det hele blåses i gang.

Postet av Atletklubben Av 1928 den 3. Mai 2019

I morgen tidlig våkner hundrevis av spente håndballspillere, noen i sine egne senger - andre på skoler eller hotell. De skal alle få gjøre noe av det gøyeste de vet, nemlig tilbringe tid sammen med sine lagkamerater både på og utenfor banen. Dette synes vi er helt magisk å få lov til å være en del av!

Vil du se minnene som ble fanget på kamera fra tidligere år er disse å finne på vår facebookside i bilde-mappene markert som "umbrocup". Ønsker du bilder eller film slettet kan du kontake oss på facebook. 


Vi vil igjen minne om at flere av oss fra klubben vil gå rundt med kamera og ta bilder/film i løpet av helgen. Vi streber etter å innhente samtykke fra samtlige gjenkjennelige personer, men forbeholder oss også forståelsen av at dette er på offentlig sted og håper de nye personvernreglene kan sees på med skjønn.


I morgen tidlig braker det løs og vi ønsker med det GOD TURNERING til alle deltagere.   

Det er naturligvis mange spørsmål der ute blandt spillere, trenere eller foreldre. Disse kan henvende seg til turnering@ak28.no eller i arrangementet på facebook. Mange svar kan du også finne under informasjon i folderen "HUMMEL CUP" her på hjemmesiden


P.S.
Vi setter stor pris på om dere vil `tagge` kjente dere finner på bildene vi poster på vår facebookside. 



Arrangement instruks

Postet av Atletklubben Av 1928 den 19. Mar 2019

Hjemmekamper 

Info kommer 



Arrangement instruks

Postet av Atletklubben Av 1928 den 19. Mar 2019

Bring/lerøy 

Info kommer. 




Arrangement instruks

Postet av Atletklubben Av 1928 den 19. Mar 2019

MINI ARRANGEMENTER (G/J 6-8 ÅR)
Arrangør ansvar / Kiosk ansvar

Hver trener må selv sørge for å klargjøre med de andre lagene i sin ring om hvor mange lag og antall spillere fra de forskjellige klubbene stiller. Dette må meldes tilbake til AK28 som vil være behjelpelig med å sette opp ett kampoppsett for den aktuelle dagen.

Kiosk

* Hvert lag handler inn det de trenger til kioskdrift
* På Rema 1000 på Lund kan dere handle det dere trenger og vise kvittering og levere uåpnet varer tilbake når dere er ferdige
* Det ligger vedlagt oppskrift til AK28 vaffelrøre (tilsvarer ca. 3 liter)
* Kiosken skal holdes ren(vaske benk)/ryddig og alt som er brukt skal vaskes
* Oppvaskmaskinen skal åpnes og tømmes(sette på plass i skap/hyller)før klubbhuset forlates.

Sekretariat

*Mål må settes opp på begge baner (alle er plassert på motsatt side av banen på veggen).
*Rydde hall for søppel og tomflasker
*Rydde garderober for søppel og tomflasker
*Rydde klubbhus for søppel og tomflasker

2 foreldre

*Laget som er arrangør har ansvaret for at minst 2 foreldre har ansvar for vask og rydding av klubbhus/hall/garderobe motslutten av arragementet

Vask

*Vaskemidler,søppelsekker og mopper skal være tilgjengelig på Klubbhuset (finner bak døren på toalettet og på lageret)

Søppel

*Alt av søppel og matrester SKAL ut og bort fra klubbhuset.
* Søppeldunken på utsiden tilhører idrettsetaten, denne må ikke brukes til annet enn mindre søppel.

Arrangement ansvarlig.: Lene Moi – tlf.: 480 51052
Dommeransvarlig.: Endre Reber – tlf.: 982 99834

 

AKTIVITETSSERIE ARRANGEMENTER (G/J 9-11 ÅR)
Arrangør ansvar / Kiosk ansvar

Gå inn på www.handball.no, klikk videre til Region SørVest, klikk på kamper, velg banedagbok, finn Odderneshallen, velg dato, print ut kamprapporter…..
Det føres ikke resultater på disse kampene, men det er lurt å ha disse tilgjengelige i sekretæriatet for å følge med på tidene. Enkelte lag ønsker at det skrives sluttresultat… kampresultatene skal ikke rapporteres inn til Regionen.


Kiosk

* Hvert lag handler inn det de trenger til kioskdrift
* På Rema 1000 på Lund kan dere handle det dere trenger og vise kvittering og levere uåpnet varer tilbake når dere er ferdige
* Det ligger vedlagt oppskrift til AK28 vaffelrøre (tilsvarer ca. 3 liter)
* Kiosken skal holdes ren(vaske benk)/ryddig og alt som er brukt skal vaskes
* Oppvaskmaskinen skal åpnes og tømmes(sette på plass i skap/hyller)før klubbhuset forlates Sekretariat
*Hente ut måltavle og sette ut bord og stoler
*Henge opp målforminskere på hvert mål (gjelder 10-11 år)
*Rydde hall for søppel og tomflasker
*Rydde garderober for søppel og tomflasker
*Rydde klubbhus for søppel og tomflasker

2 foreldre

*Laget som er arrangør har ansvaret for at minst 2 foreldre har ansvar for vask og rydding av klubbhus/hall/garderobe motslutten av arragementet

Vask

*Vaskemidler,søppelsekker og mopper skal være tilgjengelig på Klubbhuset (finnes bak døren på toalettet og på lageret)

Søppel

*Alt av søppel og matrester SKAL ut og bort fra klubbhuset.
* Søppeldunken på utsiden tilhører idrettsetaten, denne må ikke brukes til annet enn mindre søppel.

Arrangement ansvarlig.: Lene Moi – tlf.: 480 51052
Dommeransvarlig.: Endre Reber – tlf.: 982 99834

 

AK28 VAFFELRØRE

Dette er et forslag til vaffelrøre dersom laget ditt har ansvar for kiosk drift
Det gir ca 3 liter vaffelrøre.

6 egg
4 kopper farin
1 boks rømme
2,5 liter mel
4 ts vaniljesukker
4 ts bakepulver
250 gram smeltet smør
2 liter melk

 

Hvordan koke kaffe


Hele kaffekannen skal plasseres under i maskinen. Beholder for kaffefilter tas ut å fylles med kaffe (en posjonspose). Knapp på siden slåes på. (Maskine skal ikke fylles på med vann, da det kommer automatisk). Start så maskinen med å trykke på 1/0 knappen (oppe til høyre), når denne piper er kaffen ferdig om 5‐10 min. Lykke til!!


KOKETOPP

Trykk på I til høyre på koketoppen, dette er start/stopp tasten på koketoppen, sett så en gryte med eks. vann, deretter bruker du «flat» fingertupp for å skyve på dette viser gradestyrken.

LYKKE TIL !!!

 



Levert av IdrettenOnline