Arrangement instruks

Postet av Atletklubben Av 1928 den 19. Mar 2019

Hjemmekamper 

Info kommer 



Arrangement instruks

Postet av Atletklubben Av 1928 den 19. Mar 2019

Bring/lerøy 

Info kommer. 




Arrangement instruks

Postet av Atletklubben Av 1928 den 19. Mar 2019

MINI ARRANGEMENTER (G/J 6-8 ÅR)
Arrangør ansvar / Kiosk ansvar

Hver trener må selv sørge for å klargjøre med de andre lagene i sin ring om hvor mange lag og antall spillere fra de forskjellige klubbene stiller. Dette må meldes tilbake til AK28 som vil være behjelpelig med å sette opp ett kampoppsett for den aktuelle dagen.

Kiosk

* Hvert lag handler inn det de trenger til kioskdrift
* På Rema 1000 på Lund kan dere handle det dere trenger og vise kvittering og levere uåpnet varer tilbake når dere er ferdige
* Det ligger vedlagt oppskrift til AK28 vaffelrøre (tilsvarer ca. 3 liter)
* Kiosken skal holdes ren(vaske benk)/ryddig og alt som er brukt skal vaskes
* Oppvaskmaskinen skal åpnes og tømmes(sette på plass i skap/hyller)før klubbhuset forlates.

Sekretariat

*Mål må settes opp på begge baner (alle er plassert på motsatt side av banen på veggen).
*Rydde hall for søppel og tomflasker
*Rydde garderober for søppel og tomflasker
*Rydde klubbhus for søppel og tomflasker

2 foreldre

*Laget som er arrangør har ansvaret for at minst 2 foreldre har ansvar for vask og rydding av klubbhus/hall/garderobe motslutten av arragementet

Vask

*Vaskemidler,søppelsekker og mopper skal være tilgjengelig på Klubbhuset (finner bak døren på toalettet og på lageret)

Søppel

*Alt av søppel og matrester SKAL ut og bort fra klubbhuset.
* Søppeldunken på utsiden tilhører idrettsetaten, denne må ikke brukes til annet enn mindre søppel.

Arrangement ansvarlig.: Lene Moi – tlf.: 480 51052
Dommeransvarlig.: Endre Reber – tlf.: 982 99834

 

AKTIVITETSSERIE ARRANGEMENTER (G/J 9-11 ÅR)
Arrangør ansvar / Kiosk ansvar

Gå inn på www.handball.no, klikk videre til Region SørVest, klikk på kamper, velg banedagbok, finn Odderneshallen, velg dato, print ut kamprapporter…..
Det føres ikke resultater på disse kampene, men det er lurt å ha disse tilgjengelige i sekretæriatet for å følge med på tidene. Enkelte lag ønsker at det skrives sluttresultat… kampresultatene skal ikke rapporteres inn til Regionen.


Kiosk

* Hvert lag handler inn det de trenger til kioskdrift
* På Rema 1000 på Lund kan dere handle det dere trenger og vise kvittering og levere uåpnet varer tilbake når dere er ferdige
* Det ligger vedlagt oppskrift til AK28 vaffelrøre (tilsvarer ca. 3 liter)
* Kiosken skal holdes ren(vaske benk)/ryddig og alt som er brukt skal vaskes
* Oppvaskmaskinen skal åpnes og tømmes(sette på plass i skap/hyller)før klubbhuset forlates Sekretariat
*Hente ut måltavle og sette ut bord og stoler
*Henge opp målforminskere på hvert mål (gjelder 10-11 år)
*Rydde hall for søppel og tomflasker
*Rydde garderober for søppel og tomflasker
*Rydde klubbhus for søppel og tomflasker

2 foreldre

*Laget som er arrangør har ansvaret for at minst 2 foreldre har ansvar for vask og rydding av klubbhus/hall/garderobe motslutten av arragementet

Vask

*Vaskemidler,søppelsekker og mopper skal være tilgjengelig på Klubbhuset (finnes bak døren på toalettet og på lageret)

Søppel

*Alt av søppel og matrester SKAL ut og bort fra klubbhuset.
* Søppeldunken på utsiden tilhører idrettsetaten, denne må ikke brukes til annet enn mindre søppel.

Arrangement ansvarlig.: Lene Moi – tlf.: 480 51052
Dommeransvarlig.: Endre Reber – tlf.: 982 99834

 

AK28 VAFFELRØRE

Dette er et forslag til vaffelrøre dersom laget ditt har ansvar for kiosk drift
Det gir ca 3 liter vaffelrøre.

6 egg
4 kopper farin
1 boks rømme
2,5 liter mel
4 ts vaniljesukker
4 ts bakepulver
250 gram smeltet smør
2 liter melk

 

Hvordan koke kaffe


Hele kaffekannen skal plasseres under i maskinen. Beholder for kaffefilter tas ut å fylles med kaffe (en posjonspose). Knapp på siden slåes på. (Maskine skal ikke fylles på med vann, da det kommer automatisk). Start så maskinen med å trykke på 1/0 knappen (oppe til høyre), når denne piper er kaffen ferdig om 5‐10 min. Lykke til!!


KOKETOPP

Trykk på I til høyre på koketoppen, dette er start/stopp tasten på koketoppen, sett så en gryte med eks. vann, deretter bruker du «flat» fingertupp for å skyve på dette viser gradestyrken.

LYKKE TIL !!!

 



Farget hallen rød da Vipers møtte Gjerpen på hjemmebane

Postet av Atletklubben Av 1928 den 18. Mar 2019

Onsdag 13.mars var vi i AK28 så heldige at vår sponsor DNB spanderte Vipersbilletter til hele klubben. Gutter og jenter i alle aldre møtte opp i klubbdressen vår, og heiet Vipers frem til en ny hjemmeseier. 

"I en kamp hvor alle Vipers 13 utespillere kom på scoringslista, hadde hjemmelaget full kontroll på kampen fra start til slutt.  Det endte med 18-målsseier 37-19" Les mer fra hjemmesiden til Vipers HER. 
Foto: Terje Refsnes Heiaheia!



Foreldrekontakter: Innkalling til informasjonsmøte

Postet av Atletklubben Av 1928 den 13. Mar 2019


Hei alle foreldrekontakter.

Kaller med dette inn til møte mellom foreldrekontaktene og klubben vedrørende:

 

Sesongslutt 2018 / 2019

Sesongen 2019 / 2020

Hummelcup 2019

Årsmøte 2019

Felles turneringer våren 2019 og våren 2020

Treningsleir høsten 2019

Informasjon fra valgkomiteen

 

Alle lag skal være representert ved foreldrekontakt, eller stedfortreder fra foreldregruppen.

 

Mvh Christian Gunnufsen

Administrativ leder

TLF: 900 50746

www.ak28.no



Aquarama stengt for trening følgene datoer:

Postet av Atletklubben Av 1928 den 13. Mar 2019


Aquarama blir desverre stengt for ordnær trening grunnet eksamen:

Begge banene stengt Uke 21  
- 20/5 – 24/5 2019. 

En bane ( Østre hall) er stengt Uke 22 og uke 23  
- 27/5 – 6/6 2019.  



Levert av IdrettenOnline